U bent hier

AZ Sint-Lucas & Volkskliniek vzw Gent lopen weg met de award "Beste Externe Marketing van het Jaar"!

Naast een intern communicatieplan bechikt AZ Sint-Lucas & volkskliniek vzw Gent ook over een extern marketing- en communicatieplan onder de noemer 'Iedereen ambassadeur'. Die insteek is om van iedere huisarts, patiënt, medewerker en arts een ambassadeur te maken die vertrouwen heeft in het ziekenhuis en dit ook uitdraagt naar anderen. Een opvallende recente marketingactie zijn de cinemaspotjes die te zien waren in de zalen van Kinepolis, een nieuw kanaal waarlangs het ziekenhuis zich als interessante werkgever profileert om zo vacatures in te vullen. 

AZ Sint-Lucas wordt dankzij hun inspanningen op vlak van externe marketing vaak opgepikt in andere media. Dit is het sterkste bewijs dat hun aanpak, die ze volledig intern uitwerken en uitvoeren, vruchten afwerpt en dat verdiende een bekroning op het gala van Zorgwerkgever van het Jaar. De prijs "Beste externe marketing van het Jaar" ging dan ook naar het Gentse AZ Sint-Lucas.